۴ دلیل برای استفاده از چاپ فضای خارجی در کسب و کارتان

همۀ ما اهمیت چاپ را می‌دانیم. چاپ نقش بزرگی در برجسته‌کردن چهرۀ کسب و کار شما دارد و به شما اجازه می‌دهد که پیام‌هایتان را با مشتریانتان به اشتراک بگذارید و با آن‌ها در تعامل باشید. به شما اجازه می‌دهد که تصویری برای کسب و کار خود بسازید، تصویری که دوست دارید همه شما و کسب و کارتان را با آن ببینند. چاپ به شما زمینه‌ای می‌‌دهد که خلاق باشید و کاری کنید که دیگران دربارۀ شما حرف بزنند. با آن که استفاده از پوسترها و بنرها درباره کسب و کار روش معمولی برای بیشتر شرکت‌ها است، استفاده از تابلوهای بزرگ در بیشتر موارد ابزاری موقتی و مقطعی برای ارائه تبلیغات است. اگرچه به دلیل هزینه های بالای آن یا ناشناخته بودن این ابزار در سراسر جهان، معرفی کردن کسب و کار و محصولتان با استفاده از پوسترهای کوچک و بزرگ یا بیلبوردهای محیطی می‌تواند منافع زیادی داشته باشد. در این مطلب می‌خواهیم نگاهی به مهم‌ترین دلایل استفاده از چاپ فضای خارجی و منافعی که می‌تواند برای شما و کسب و کارتان داشته باشد بیندازیم.  

  • با عموم مردم در ارتباط خواهید بود و آن‌ها هم به شما مرتبط خواهند شد.

یک پوستر فضای خارجی در مکان‌های زیادی از جمله ایستگاه اتوبوس، باجه تلفن و حتی بر روی دیواره ساختمان‌ها می‌توانند قرار بگیرند. می‌تواند به کسب و کار شما some serious exposure بدهد. اما این همه منافع آن نیست، ساختن یک پوستر فضای خارجی  به شما فضای زیادی برای خلاقیت می‌دهد. چاپ های خلاقانه افراد را به خود جلب می‌کند و باعث توجه مردم می‌شود و آن‌ها را به محصول یا خدمت شما علاقه‌مند می‌کند. همین‌طور با قراردادن یک QR code بر روی پوستر فضای خارجی می توانید به مردم این امکان را بدهید که اطلاعات بیشتری از کسب و کارتان به دست بیاورند و این برای شما و مشتریانتان بسیار با ارزش است.

  • با صدای بلند به همه می‌گویید که هستید.

گاهی اوقات این که به تعداد زیادی از مخاطبین درباره‌ی این که چه هستید و چه کاری می کنید می‌تواند دشوار باشد. با تعداد کسب و کارهایی که در حوزه شما هستند و آشفتگی موجود در بازار برای دادن اطلاعات درست به مخاطب، این ضروری است که به مخاطبین خود اطلاعات مناسب و دقیق بدهید. چطور می توانید این کار را بکنید؟ به سادگی. ابتدا ابزارها و امکانات چاپ فضای خارجی و چاپ عریض را بررسی کنید. یک بنر استیکری که در فضای بیرون از کسب و کارتان و در محیط‌های عمومی قرار می‌دهید، می‌تواند به مشتریانتان همه اطلاعاتی که در مورد شما نیاز دارند بدانند را می‌دهد و همچنین راه ارزشمندی برای ارائه پیشنهادات چشمگیر یا تخفیف‌ها است. از این طریق مشتریان به سمت شما کشیده می‌شوند و حتی قبل از این که قصد استفاده از محصول یا خدماتتان را داشته باشند به شما اجازه می‌دهند برای آن‌ها درباره خودتان حرف بزنید. به این فکر کنید که پوسترهای محیطی، بیلبوردها و بنرها می‌توانند عضوی از واحد فروشتان و شاید حتی خود واحد فروش شما باشند.

  • بیلبوردها صریح هستند و احساسات را برانگیخته می‌کنند.

اگر به دنبال این هستید که پیامی را به افراد بی‌شماری ارائه دهید و تا جایی که ممکن است جلب توجه کنید، سراغ هیچ ابزاری به‌جز بیلبورد نروید. بیلبورد روشی عالی برای هدفگذاری و تاثیر بر روی یک جامعۀ آماری بزرگ هستند.  بیلبوردها واقعاً می‌توانند بر روی ما اثر بگذارند، زیرا آن‌ها در لحظه ای به چشم ما می‌آیند که تقریبا هیچ چیز دیگری در ذهن ما نیست. برای مثال وقتی که در ترافیک گیر کرده‌ایم، وقتی که برای خرید بیرون می‌روید یا زمانی که در خیابان منتظر یک دوست هستید. بیلبوردی با طرحی جذاب و خلاقانه ما را برای لحظاتی از کلافگی خارج می‌کند و در این صورت است که قدرت واقعی تبلیغات را درک می کنید.

  • هم‌افزایی کلید تبلیغات است

تبلیغات  عالی ما را شکار می‌کنند. آنلاین بودن عالی است اما مصرف کنندگان نیاز دارند که کسب و کار شما را از نزدیک در دست های خود لمس کنند.(استفاده از بروشور و کاتالوگ) و همچنین خارج از خانه های خود ببیند. اگر می خواهید درباره شما حرف بزنند و به شما توجه کنند باید به این نکته دقت کنید که همه این راه ها با هم و در کنار هم موجب جلب حداکثر توجه می شود. برای همین است که هرگز نباید از امکانات چاپ فضای خارجی غافل شوید و در هر برنامه تبلیغاتی که برای کسب و کار خود در نظر دارید از آن استفاده کنید

 

در حال ارسال
نظرات کاربر
۰ (۰ رای)
advanced-floating-content-close-btn

ارسال فایل