گارانتی و ضمانت چاپ و سازه‌های نمایشگاهی (شامل استندهای تبلیغاتی) در فوری چاپ به چه صورت است؟

در فوری چاپ به علت حضور افراد متخصص و به کارگیری ماشین‌آلات پیشرفته و همچنین نظارت دائمی بر تمام مراحل تولید و چاپِ استندهای تبلیغاتی ما از کیفیت نهایی کار مطمئن هستیم و بنابراین می‌توانیم محصول ارائه شده را ضمانت کنیم. در هر یک از سفارش‌های مربوط به استند تبلیغاتی و سازه‌های نمایشگاهی در صورت عدم رضایت مشتری از کیفیت کار چاپ شده سفارش مرجوع خواهد شد.

در ضمن سازه‌های نمایشگاهی (شامل استند، رول آپ، پاپ آپ نمایشگاهی و کانتر نمایشگاهی) در صورت خراب شدن تا ۳ ماه تعویض می‌شود و تا ۶ ماه بدون هزینه تعمیر خواهد شد. پس از آن با کمترین هزینه تعمیر می‌شود.

چرا قیمت‌های چاپ و سازه‌های نمایشگاهی پایین‌تر از قیمت‌های موجود در بازار است؟

یکی از مهم‌ترین مزایای مجموعه چاپ و تبلیغات مهرگان رسانه این است که تمام مراحل تولید و چاپ در یک مجموعه انجام می‌شود. ما سازه‌های نمایشگاهی را تولید می‌کنیم و چاپ هم در همین مجموعه انجام می‌شود. بنابراین با مدیریت هزینه‌ها و به علت تیراژ بالای تولید و چاپ امکان این را داریم تا بهترین قیمت را به مشتریان ارائه بدهیم. در فوری چاپ هوای مشتریان را داریم تا هر محصول با را بهینه‌ترین قیمت ممکن دریافت کنند.

زمان‌بندی تحویل سفارشات در فوری چاپ چگونه است؟

یکی دیگر از مزایای فوری چاپ زمان تحویل سریع سفارشات است. به دلیل توان تولید بالای چاپ، در فوری چاپ اکثر سفارشات روزانه تحویل می‌شود. به ایو صورت که سفارشاتی که تا ساعت ۱۰ هر روز ثبت شوند تا پایان همان روز کاری تحویل داده می‌شود. و سفارشاتی که بعد از ساعت ۱۰ صبح ثبت شوند ۲۴ ساعت بعد در همان ساعت تحویل داده می‌شوند

فایل‌های ارسالی جهت چاپ استند تبلیغاتی باید چه مشخصاتی داشته باشند؟

رزولوشن فایل های مورد نیاز برای چاپ استند تبلیغاتی بسته به ابعاد می‌توانند بین ۱۰۰تا ۳۰۰ DPI باشند. فایل‌ها باید CMYK و با فرمت JPG یا TIFF بوده و محدوده برش رعایت شده باشد.

با این‌حال همه فایل‌های ارسالی قبل از چاپ توسط متخصصان ما بررسی شده و در صورت وجود اشکال با مشتری هماهنگ و مشکل برطرف و فایل اصلاح می‌شود.

ویرایش، اصلاح و آماده‌سازی فایل برای چاپ رایگان است.

 

در حال ارسال
نظرات کاربر
۰ (۰ رای)

ارسال فایل