نکات مفید بازاریابی در مورد نحوۀ تبلیغ برند خود

بازاریابی، فرآیند تبلیغ، فروش و توزیع یک محصول است تا اطمینان حاصل شود که انتظارات مصرف‌کنندگان را برآورده می‌کند. تبلیغات شاید یکی از ارزشمندترین منابع بازاریابی باشد که برای اطلاع‌رسانی به مصرف‌کنندگان بالقوه در مورد وجود محصول یا خدمات شما طراحی شده است. برای انجام موثر این کار، تبلیغات باید جذاب باشند، به این معنی که خلاق بودن با اطلاعات مرتبط در یک تبلیغ جذاب. چه در حال تبلیغ اقلام مد پایدار در فروش برای روز زمین باشید یا محصولات زیبایی پایدار حاوی مواد ارگانیک. راه‌های مختلفی وجود دارد که می توانید برند خود را تبلیغ کنید و در‌عین‌حال از محیط زیست آگاه باشید.

با دیگران کار کنید

برای موثرتر کردن کمپین بازاریابی خود، یک آژانس بازاریابی استخدام کنید که بر پایداری تمرکز دارد. همکاری شما برای استراتژی های بازاریابی زمانی آسان تر می شود که ارزش‌های یکسانی داشته باشید، مثلا اگر توجه به محیط زیست برای شما مهم است می‌توانید این موضوع را با آژانس تبلیغاتی که دغدغۀ مشترک دارد در میان بگذارید، این مسئله از نظر اجتماعی نیز مفید است زیرا به جامعۀ خود کمک می‌کنید تا مکان بهتری برای زندگی شود.

مشتریانی که از کار شما راضی هستند بیش از حد خوشحال خواهند شد که این خبر را برای شما منتشر کنند، به این معنی که شما انواع مشتریان جدیدی خواهید داشت! این یک شکل موثر از تبلیغات است زیرا همه عاشق تبلیغات رایگان هستند. اگر فردی که به آن‌ها اعتماد دارند قبلاً تجربۀ مثبتی در مورد کسب و کار شما داشته است، پس شکی در ذهن او وجود ندارد که انتخاب مناسبی برای آن‌هاست.

از انواع تبلیغات استفاده کنید

تبلیغات می تواند بصری (به صورت پوستر، بنر و غیره) یا نوشتاری (به صورت بروشور، جزوه و غیره) باشد. در اینجا چند نکته برای ایجاد تبلیغات موثر با استفاده از هر دو نوع بسته به پلتفرمی که در آن تبلیغ می کنید، آورده شده است.

تبلیغات بصری

تبلیغات بصری در ایستگاه‌های اتوبوس، ایستگاه های قطار، مراکز خرید، فروشگاه های رنجیره‌ای و غیره برجسته هستند. در اینجا چند نکته مفید برای ایجاد تبلیغات بصری برای برند شما وجود دارد.

  • از مواد سازگار با محیط زیست برای ایجاد تبلیغات خود استفاده کنید. به این ترتیب مصرف کنندگان می‌توانند بدانند که وقتی آن‌ها را دور می‌اندازند یا پس از استفاده بازیافت می‌کنند، هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند. علاوه بر این، این به مشتریان شما کمک می‌کند تا با محصول شما ارتباط بیشتری داشته باشند ، زیرا به ارزش‌های آن‌ها در حفاظت از محیط زیست یا سایر مسائل سبز مربوط می‌شود.
  • مشخص کنید که چرا مردم باید محصول شما را نسبت به دیگرانی که ممکن است از روش‌های کمتر پایدار در فرآیند تولید خود استفاده می‌کنند (مثلاً مواد ارگانیک) انتخاب کنند.
  • اطمینان حاصل کنید که همه اشکال ارتباط با مصرف‌کنندگان اخلاقی است. این بدان معنی است که شما باید تمام شرایط و ضوابط خود را در تبلیغات به وضوح بیان کنید، از جمله سیاست بازگشت محصول، هزینه‌های تحویل و غیره.
  • با افزودن برخی از تصاویر یا طرح‌های مرتبط روی آن، مطمئن شوید که طرح برای مصرف کنندگان جذاب است. به یاد داشته باشید، یک تبلیغ گران قیمت لزوماً به این معنی نیست که محصول عالی خواهد بود!
  • از انواع استند تبلیغاتی مانند استند ایکس یا استند رول‌آپ استفاده کنید.

تبلیغات مکتوب

مواد چاپی مختلفی وجود دارد که می‌توان از تبلیغات نوشتاری مانند مجلات، روزنامه‌ها، تراکت‌ها و غیره استفاده کرد. در اینجا چند نکته مفید برای نوشتن تبلیغات پایدار وجود دارد که به رونق کسب و کار شما کمک می کند!

  • تعهد کسب‌و‌کار خود را به حفاظت از محیط‌زیست یا رعایت سایر استانداردهای سبز مرتبط با شیوه‌های پایدار برجسته کنید. بهتر است، یک سلب مسئولیت اضافه کنید که کاغذهای مورد استفاده به عنوان جزوه از مواد بازیافتی ساخته شده‌اند.
  • اطلاعاتی در مورد اینکه چه مقدار از موادی که توسط شرکت شما استفاده می‌شود در مقایسه با سایر شرکت‌ها ارگانیک/طبیعی/سازگار با محیط‌زیست هستند اضافه کنید.
  • توضیح دهید که چرا محصول شما منحصر‌به‌فرد است و مزایای بیشتری نسبت به سایرین برای مصرف‌کنندگان دارد (مثلاً مواد ارگانیک، ساخته شده به صورت محلی، و غیره)

بازاریابی آنلاین

روش‌های جدیدی برای تبلیغ شرکت شما در اینترنت با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی آنلاین وجود دارد که در بخش بعدی به آن‌ها پرداخته خواهد شد. در اینجا چند نکتۀ مفید برای تبلیغات در پلتفرم‌های مختلف رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک یا اینستاگرام وجود دارد

  • پیوند یا پیوندی اضافه کنید که مشتریان بتوانند در مورد محصول شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.
  • از هشتگ‌های مرتبط مرتبط با نام تجاری خود استفاده کنید تا زمانی که افراد در مورد آن موضوع در اخبار/خط‌های زمانی جست‌وجو می‌کنند ظاهر شود.
  • اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات ارائه شده از جمله قیمت‌ها و غیره دقیق هستند، زیرا نمی‌خواهید مردم فکر کنند که خیلی گران است یا می‌توانند ارزش پولی بهتری را در جای دیگری دریافت کنند.

اصول بازاریابی را با برند پایدار خود هماهنگ کنید

هر مصرف‌کننده ارزش های متفاوتی دارد که هنگام خرید به دنبال آن است، به این معنی که قبل از اینکه بتوانید به طور موثر تبلیغ کنید، باید نوعی تحقیق در مورد مشتریان هدف شما انجام شود. درک اصول اولیه بازاریابی به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که چگونه تحقیقات بازار لازم را انجام دهید و تبلیغی مطابق با ارزش های آنها ایجاد کنید. در اینجا چند نکته مفید برای درک این اصول اولیه آورده شده است.

  • تقسیم بندی بازار (می خواهید به چند مشتری دست پیدا کنید؟ چه نوع مشتریانی؟) ● هدف گذاری (احتمالاً چه کسی محصول شما را بخرد؟)
  • موقعیت یابی (چه چیزی شرکت/برند شما را متفاوت/بهتر از سایرین در بازار می کند؟)
  • سهم بازار (آیا می خواهید بر بازارهای خاصی تسلط داشته باشید یا فقط سهم کمی داشته باشید؟)

برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را به طور موثر تبلیغ کنید، تمام دستورالعمل های فوق را در نظر بگیرید. انجام این کار تضمین می کند که نام تجاری شما به خاطر سپرده می شود و بیشترین ارزش را برای پول خود خواهید داشت!

در حال ارسال
نظرات کاربر
۰ (۰ رای)
advanced-floating-content-close-btn

ارسال فایل