انتخاب مکان مناسب برای قراردادن استند رول آپ

سوال اصلی که در نوشته به آن پاسخ می‌دهد این است؛ استند رول آپ را کجا قرار دهیم تا بیشترین تاثیر را بر مخاطب داشته باشد؟

برای اینکه استند رول آپ ابزاری موفق در برنامه بازاریابی باشد باید استند رول اپ با طراحی مناسب و در جای مناسب خود قرار بگیرد. در اینجا ما تجربیات خودمان را در مورد استفاده از استند رول آپ در مراکز نمایشگاهی و فروشگاهی و مکانی که بهتر است استند رول آپ  قرار بگیرد را در اختیار شما قرار می دهیم.

در صورت قرار گرفتن استند رول آپ در مکان مناسب شما می توانید یک تماس قدرتمند و تاثیرگذار با مخاطب یا مشتری داشته باشید که می‌تواند منجر به اقدام به خرید یا دریافت اطلاعات باشد.

در اینجا ما با بررسی سوگیری‌های رفتاری و نکات روان‌شناسی بهترین مکان برای قراردادن استند رول آپ را برای شما به اختصار ارائه می دهیم.

در ورودی فروشگاه یا سوپر مارکت

با ارتفاع ۲ متری که استند رول آپ دارد،  قرار دادن استند رول آپ در مسیر ورودی برای جذب مخاطب روش هوشمندانه ای است. با استفاده از مدل های استند رول اپ گردان که قابلیت تغییر مداوم و مرتب پوستر چاپ شده را دارند می توانید با توجه به طرح های فروش روزانه پوستر مربوط به همان طرح را در معرض دید مخاطب قرار دهید.

البته استند رول آپ گردان مقداری زیادی گرانتر از استندهای ثابت هستند پیشنهاد ما این است که به جای استفاده از استندرول اپ گردان که در نهایت ۲ طرح متفاوت را می توانید در معرض دید قرار دهید از تعداد بیشتری استند ثابت استفاده کنید. مثلا استفاده از ۳ استند رول آپ ثابت هزینه ای معادل یک استند رول اپ ثابت را در بر خواهند داشت.

با قراردادن استند در ورودی فروشگاه یا مرکز خرید می توان به مشتریان در مورد فروش های ویژه یا تخفیف‌های لحظه ای اطلاع رسانی کرد. حتی می شود از استند رول آپ دو طرفه استفاده کرد تا در مقاطع زمانی مختلف یکی از طرفین استند رول آپ را در معرض دید مخاطب قرار داد.

در مراکز تجاری و نمایشگاه ها قرار دادن یک استند رول آپ برای ارائه اطلاعات مفید و جهت یابی ها معمولا ضروری است.

یک استند رول آپ را در قسمت داخلی و بعد از ورودی قرار دهید.

وقتی که مشتریان را به داخل جذب کردید، مسیر ورودی فرصتی است که احساس خوشایندی به مشتریان بدهید. معروف است که بیشتر مردمی که به یک اتاق وارد می شوند در نگاه اول نیم نگاهی به سمت چپ می اندازند و بعد روی اجسامی که در سمت راست هستند تمرکز می کنند. بنابراین با دانستن این تمایلات رفتاری چرا یک استند رول آپ جذاب را در قسمت راست داخل ورودی قرار ندهید.می توانید امکانات و ویژگی‌های محصولاتتان را برجسته کنید یا تنها با استفاده از تصاویر پر قدرت هویت برندتان را به معرض دید مشتری برسانید.

لازم است طرح استند رول آپی که در داخل ورودی قرار می دهید ساده باشد. مردم دوست ندارن در نگاه اول با متن های طولانی و طرح های پر جزییات در فضای وردی مواجه شوند. به جای آن، یک تصویر جذاب و عبارات کوتاه برای راهنمایی مشتریان تاثیرگذارتر خواهد بود.

در انتهای یک راهرو

آیا در فضای کسب و کار شما استفاده از کل فضای موثر یک چالش است؟ آیا رستوران هتل شما در انتهای یک راهروی طولانی قرار دارد؟ آیا در فروشگاهتان راهروهایی دارید که از مسیر عبور عادی افراد دورتر و دور از دسترس هستند؟

در خرده فروشی آن به این مکان ها مکان های مرده می گویند و معمولا همه کاری می کنند تا مشتریان را جذب کرده تا پای آن ها را به این قسمت ها باز کنند. یک استند رول آپ می تواند یک راه حل مناسب باشد. مخصوصا وقتی که از نظر فضا در مضیقه هستید. برای طراحی باید از طرح های گرافیکی ساده و در عین حال فریبنده ای استفاده کرد که از راه دور پرجذبه و قدرتمند به نظر بیایند. اگر استند رول اپ خود را در یک منطقه کوچک قرار می دهید فراموش نکنید که حتما از لامپ های هالوزن برای ایجاد نور موضعی استفاده کنید.

در کنار محصولات ویژه، یک استند رول آپ قرار دهید.

آیا می دانید که اگر فردی محصولی را با خود به اتاق پرو ببرد، احتمال خرید آن محصول ۶۵ درصد افزایش می یابد؟ با دانستن این نکته، چرا یک استند بنر با طراحی جذاب و ترغیب کننده در کنار قفسه محصولات ویژه و تحفیف خورده در نزدیکی اتاق پرو قرار نمی دهید؟ روی استند رول آپی که در کنار یک محصول قرار می دهید می توانید توضیحات با جزییات محصول شامل ضمانت و ویزگی های آن محصول را می توانید شرح دهید تا به این وسیله مشتری با اطمینان بیشتری به انتخاب آن محصول فکر کند و د رنهایت خرید را انجام دهد.

اگر کسب و کار شما خدماتی است می توانید استند رول اپ را در سمت راست قفسه کاتالوگ های مربوط به سرویس خدماتتان قرار دهید.

استند هایی که در این موقعیت قرار می گیرند می توانند حاوی مطالب و اطلاعات بیشتر و با جزییات تری باشند چرا که هدف آن ها جذب مشتری در یک نگاه نیست و هدف اصلی آن ها ارائه اطلاعات جزیی محصول است. در نظر داشته باشید که در این استندها شما می خواهید به مشتری های تان درباره ویژگی های مثبت محصولتان بگویید.

تنوع بصری

در هتل ها و در صنعت خدمات بسیار قراردادن یک استند رول آپ به عنوان تنوع بصری بسیار تاثیر گذار است. مسیر حرکت افراد در مکان تجاری خود را بررسی کنید و مناطقی را که مردم در آن منتظر هستند را شناسایی کنید. این مکان می تواند در کنار آسانسور، روبری مکانی که صندلی های انتظار قرار دارند یا در کنار صف پرداخت باشد. قرار دادن استند رول اپ در این مناطق پر تردد که مردم منتظر هستند دوبرابر موثرتر است. مدت زمانی که مردم به طور کلی در این منطقه می گذرانند می تواند در طراحی شما برای استند رول اپ موثر باشد. اگر مشتری یا مخاطب ۱۰ دقیقه را در انتظار سپری می کند به عنوان مثال در یک اتاق انتظار، چرا از این فرصت برای ارائه اطلاعات جذاب و با جزییات در قالب یک استند رول آپ استفاده نمی کنید؟ اگر توقف سی ثانیه باشد، برای مثال در کنار آسانسور یک طراحی گرافیک ساده تر می تواند تاثیر بیشتری داشته باشد.

در حال ارسال
نظرات کاربر
۰ (۰ رای)
advanced-floating-content-close-btn

ارسال فایل