رازهای طراحی استند نمایشگاهی مناسب

طراحی استند نمایشگاهی و غرفه بخشی هیجان انگیز و جذاب از فرایند بازاریابی نمایشگاهی است. و همچنین یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن است که باید به اندازه کافی به آن توجه شود. طراحی استند و غرفه نمایشگاهی یکی از جالب ترین ویژگی های بازاریابی است. برای انجام یک پروژه نمایشگاهی شامل استند نمایشگاهی و غرفه نمایشگاهی لازم است حداقل ۴ ماه قبل از زمان رویداد طراحی را شروع کنید.

دیدن غرفه و استند نمایشگاهی که منحصراً برای شما طراحی شده آن هم به صورت سه بعدی می‌تواند هیجان انگیز باشد. اما چطور می‌توان گفت که آیا این طرح‌ها می‌توانند نتیجه مورد نظر را برای کار و کسب شما ارائه دهند؟ و آیا این استند تبلیغاتی یا غرفه نمایشگاهی به مناسب نمایشگاهی است که قصد شرکت در آن را دارید؟

در اینجا چند روش مفید وجود دارد که مطمئناً هنگام طراحی و پرورش ایده به شما کمک می‌کند. و می توانید برای سنجش طرح خود استفاده کنید.

استند و غرفه نمایشگاهی باید صمیمی و در دسترس باشد.

نورپردازی مناسبی را انتخاب کنید تا مطمئن شوید توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند و فضایی روشن، گرم و دوستانه ایجاد می کند. البته اگرقصد دارید که با ایجاد فضایی رازآلود یا شگفتی مراجعان خود را جلب کنبد ممکت است که از روش های دیگر روشنایی استفاده کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که نور کافی برای میهمانان وجودداشته باشد که اگر می‌خواهند با شما صحبت کنند یا به محصولات شما نگاهی بیندازند دچار مشکل نشوند.

برای تشویق مراجعه کنندگان و شرکت کنندگان به ایستادن روبه‌روی غرفه از رنگ و نور استفاده کنید.

برای جلب نظر مخاطبان  از رنگ‌هایی استفاده کنید که با یکدیگر هم‌خوان بوده و همچنین از به استفاده از رنگ هایی که افراد به طور غریزی به آن جذب می‌شوند، توجه کنید. و به نوع احساسات عاطفی افراد را برانگیزید. برای کسب بیشترین فایده استند‌ نمایشگاهی را در مکان‌هایی که مراجع کنندگان تجمع می کنند قرار دهید. این کار به اندازه بروشورهای تبلیغاتی موثر است.

یک غرفه باز داشته باشید

در جلوی ورودی غرفه سعی کنید میز کانتر نمایشگاهی قرار ندهید مگر این که ورودی به اندازه‌ای گسترده باشد که نیاز به یک میز کانتر نمایشگاهی و یک فرد پاسخ گو باشد. اگر می خواهید فضایی را جدا کنید می توانید از یکی از انواع استندهای نمایشگاهی به عنوان مثال رول آپ یا استند پاپ آپ نمایشگاهی استفاده کنید.

استفاده واضح از شعار تبلیغاتی شرکت

روی پیامی که می خواهید به مخاطبین هدفتان ارسال کنید تمرکز کنید. این امر به ویژه هنگامی که محصولات جدیدی به بازار عرضه می‌کنید بسیار مهم است. هنگام معرفی یک محصول جدید هیچ حاشیه‌ای برای اشتباه وجود ندارد. شعارها و اهداف شرکت در مورد محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید را با طرح‌های زیبا و با استفاده از استندهای نمایشگاهی مناسب (روش انتخاب استند نمایشگاهی مناسب) در معرض دید عموم و مخاطبان قرار دهید.

استندهای نمایشگاهی مناسب انتخاب کنید

اگر مجبور هستید بین استندهای نمایشگاهی پیش‌ساخته مثل استند پاپ‌آپ، استند ایکس، کانتر نمایشگاهی انتخاب کنید. غرفه‌ای را انتخاب کنید که مطابق با شرایط فعلی شرکت شما باشد. و همچنین سازه‌هایی انتخاب کنید که برای نمایشگاه‌‌های مختلف که در آن شرکت می کنید قابل استفاده باشند. با طراح غرفه نمایشگاهی و سازندگان سازه های نمایشگاهی پیش ساخته صحبت کنید و از دانش و تجربیات آن‌ها استفاده کنید.

هوشمندانه از فناوری استفاده کنید

برای متمایزکردن غرفه و داشتن غرفه‌ای جذب‌کننده از فناوری های مدرن و به‌روز مثل iPad و نمایش‌گرهای LED استفاده کنید که باه صورت تعاملی و با صفحه های رنگارنگ توجه مخاطبان را به خود جلب کنید.

 

 

 

 

در حال ارسال
نظرات کاربر
۵ (۱ رای)

ارسال فایل